Blog Widget by LinkWithin

'sentap'

lately ni teman rasa kalau pegi mana2 mesti ada yang kata 'sentap'
mula² tu fikir jugak apekebende 'sentap' ni mulanya

bila dah tanya² tu baru la tau 'sentap' tu amende
maksudnye lebih kurang macam 'menusuk kalbu/jantung/hati' gitu laa

so mula la, kalau ada tak kene tu kang masing² cakap 'sentappp'
lepas tu cerita la amende yang sentap tu kan..

kalau rasa² nak cerita pengalaman 'sentap' silakan kat blog masing² ataupun kat comment sini yeh

macam² eh.. korang sentap?

sila² la jawab poll kat sebelah kanan ni yek
 

2 comments so far.

  1. [S]itie [B]Um [B]Um February 12, 2009 at 4:57 PM
    sentap.. tapi saye suke perkataan santap.. bleh rase kenyang! ngee~
  2. shah February 21, 2009 at 11:29 AM
    ye tak ye.. =P

comment here