Blog Widget by LinkWithin

sample kuih raya


dapat sample lagi..kali ni dapat popia gulung tapi teman tak tau panggil ape ni, popia kecut kot? macam wantan lak.. tengok gambar la senang citer.

1 balang kecik RM10, macam ok je rege dia, tapi kene tunggu buka puasa baru boleh test rase.

petang semalam lebih kurang pukul 5 lebih ada incident hampir2 batal puasa sebab hampir2 termakan donut sebab terlupa pulak puasa, dengan selambanya donut tu telah melepasi sebanyak 50% ke dalam mulut dan dah cecah lidah.. baru tingat puasa.. :p
 

2 comments so far.

  1. suesamsudin September 3, 2008 at 5:07 PM
    satu balang kecik ada dlm bape ye shah? kwn su jual mini popia inti serunding daging, 1 kg rm 30, kira mahal x?tp sedap...last year dia jual rm 27, now naik 3 hinggit... :(
  2. shah September 4, 2008 at 8:30 AM
    tak tau nak kata la..sebab dia kira satu balang tu, tak kira berapa berat ke apa..dia ikut penuh balang kuih tu.. yg kecik sikit.. rasa dia pun biasa-biasa je..

    tak tau nak kata la su kalau 1kg tu.. kene survey tempat lain jugak kot.. tapi kalau betul2 sedap apa salahnya. lagipun tolong kawan-kawan..

comment here