Blog Widget by LinkWithin

secret recipe klcc

waaa, hari ni after friday prayer pegi makan dekat secret recipe klcc dgn member ofis. ye la, tinggal minggu-minggu terakhir duduk dekat klcc ni. bile lagi kan.

teman pun bukan rajin sangat pegi klcc kecuali hari jumaat sebab lalu kat situ. macam dah tak ada apa lagi nak tengok klcc tu, dah rasa biase je. bergambar kat klcc pun tak pernah, walhal kat sebelah jer. will miss u klcc. lepas ni banyak la posting the summit usj pulak yer.




 

3 comments so far.

  1. Lily.Lulu. April 3, 2008 at 2:19 PM
    dah lama x makan kat secret recipe ....
  2. puterikurekure April 3, 2008 at 5:08 PM
    wow..wow!!!

    sedap tuuu.......
    nak cikit leh?
    ;)
  3. shah April 4, 2008 at 10:18 AM
    sila-sila..
    singgah je secret recipe. dah banyak outlet. cuma harga dia dah naik sket.

comment here