Blog Widget by LinkWithin

sandisk usb flash drive 8gb



lowyat mari. memandangkan thumbdrive yang lama 2gb dah tak boleh nak menampung keperluan aku yg terkini maka aku menambah lagi ruang storan ke 8gb
skarang ni dah common sangat kalau buat apa pun pegi mana2 pun nak copy file ke apa ke... ayat yang biasa digunakan...."thumbdrive ada?" masing² keluar thumbdrive yg kapasitinya lebih tinggi dari aku yakni 4gb. siap kalau jawab aku ada... soalan seterusnya yang berkumandang... "berapa gig ko punye?" kalau kecik tak muat file ni...walhal file 23kb je..hampeh sungguh. lantas aku mengambil langkah bijak dgn beli terus 8gb punya. haha... buat masa ni rekod la... paling common kat opis ni semua 4gb. mula² ingat nak beli 32gb terus tapi kang ade yg syahdu... kuar ayat ni pulak "berapa ringgit ni beli?? nak beli gak la..."

tu biasa..... :)
 

0 comments so far.

comment here