Blog Widget by LinkWithin

kes manohara


tak paham sungguh la teman pasal kes manohara ni
kejap cakap macam tu, kejap cakap ok, kejap cakap gini
pening lak follow kisah manohara ni

rupanya hari tu masa dia pergi singapore teman sultan kelantan buat rawatan dia ambik peluang lari balik eh
terus dan dan tu jugak kata macam-macam
yang terbaru ni dia kata dia kena dera lak
tak tau la dera fizikal ke batin
macam ni pun ada eh

macam-macam...

korang follow?
 

3 comments so far.

  1. shasha June 10, 2009 at 12:03 PM
    tak kuasa bro..dorang ni cakap belit2...malas arr..
  2. Lily.Lulu June 10, 2009 at 7:05 PM
    haih macam2
    muka cun

    dia pakai blackberry bold la
    hehehehe
    :D
  3. mell aziz June 16, 2009 at 4:55 PM
    lps dia lari dari singapore, dia gi bali utk jumpa "ex~boyfren" dia. Name ex dia tuh Ryan. Ade pic dia bersama lelaki tuh. hishhh... Pompuan ape lar nih..

comment here