Blog Widget by LinkWithin

dah macam hari raya aku rasa ni



rasa macam hari raya bila ambik breakfast pagi ni
nasi impit dgn kuah kacang dan kuah rendang
ayam rendang aku tak berani nak ambik sebab harga dia memang cekik darah
tak berbaloi rasa kalau ambik

cukup la gini jer

kenape orang tak buat ketupat eh masa hari tak raya?
rindu ketupat..... aku lebih prefer ketupat daripada nasi impit
 

2 comments so far.

  1. Dakjaat™ April 7, 2009 at 12:10 PM
    huh! tu pun dah cukup mengyiurkan dakjaat.. lapar nie.. huhuhu!
  2. Lily.Lulu April 7, 2009 at 2:29 PM
    wallawehhhhhhhhhhhh
    lama siot x makan macam ni
    adoi !!
    seksaan nih !!!

comment here