Blog Widget by LinkWithin

nasi lemak rendang ayam - ah cheng laksa shop

my lunch today
i'm full now and feel a bit sleepy... is it?

dah la pagi tadi pun nasi lemak,
boleh lupa lak pagi tadi makan nasi lemak jugak
masalahnya teringat bila nasik dah sampai kat atas meja

ampeh sungguh..

makan je laaa dan sekarang terima akibatnya... NganTuk!

sib baik takde meeting apa² petang ni,
kalau tak kang ada aku melalut lak dalam meeting


RM5.9o
 

7 comments so far.

  1. Dakjaat™ February 3, 2009 at 3:23 PM
    i love nasi lemak . tapi mane lemaknya?? eheheh! kacang tu .. kekadang keras.. kekadang hangus.. peliks.. tak standardize tol penyedia nasi lemak di malaysia neh .. hahaha!
  2. arep February 3, 2009 at 3:35 PM
    lama x makan nasik lemak yang proper...
    asek makan nasik lemak x cukup sifat jer.. esp dlm AK.
  3. mummysyafie February 4, 2009 at 10:33 AM
    psst..nak cikit.bulih??
  4. shah February 4, 2009 at 2:59 PM
    dakjaat: ntah la tang mana lemakkk, nasik dia macam nasi ayam lak teman tengokk
  5. shah February 4, 2009 at 3:00 PM
    dakjaat: ntah la tang mana lemakkk, nasik dia macam nasi ayam lak teman tengokk

    arep: nasi lemak mmg rupe dia pusing2 gitu gakk, janji bahan cukup
  6. Tny February 6, 2009 at 11:46 AM
    Errmm.. makan nasik lemak memang boleh buat mengantuk!!! Tapi x pa.. boleh minum nescafe pastu :D
  7. shah February 6, 2009 at 11:55 AM
    saya ni kalau minum nescafe kadang2 je jln...kadang2 tak...

comment here