Blog Widget by LinkWithin

ikan bilis fried rice



ikan bilis fried rice nama kat dalam buku menu dia, tapi standard la kan, takkan korang tak tau kot. nasi goreng ikan bilis, cuma kelainan dia tang ikan bilis dia tu dia pakai ikan bilis yang halus-halus tu. sapa tau kat mana nak beli ikan bilis gitu eh? cilik sungguh la ikan bilis dia...
banyak ooo nasi dia, puas la makan, tu pun makan tak abis sangat pasal memang tak larat dah.

rating: 4/5
location: summit usj, next to KFC
 

2 comments so far.

  1. nanonano July 22, 2008 at 11:42 AM
    bes kiler bilis neh,
    goreng garing2,
    wat smbal cili api..perghhh superb,
    tp sgt la mahai..
  2. Lily.Lulu. July 22, 2008 at 8:58 PM
    laaa .. kat giant, tesco, k4, banyak jual ..

    gi je kat tempat ikan bilis
    konpem ade !

comment here