Blog Widget by LinkWithin

gomen gaji 2x sebulan

ok ke wahai pekerja-pekerja gomen?
kalau gaji sama macam sekarang bahagi 2...rasa-rasa cam parah jugak. serupe jugak.
melainkan gaji 2x sebulan tapi ada increment sket ok la.....

kan?

kat oversea tu gaji sampai 2x sebulan sebab gaji dia tinggi, tapi kita kat sini? rasa-rasa?

masam. masin.
 

3 comments so far.

  1. puterikurekure June 12, 2008 at 5:16 PM
    tu la pasal...

    gomen gaji 2x? untuk apa? risau takleh nak plan gaji dah lepas ni...huhuhhu......
  2. Lily.Lulu. June 12, 2008 at 8:42 PM
    haih .. 2x gaji ..
    kalau aku keje gomen mmg x suka
  3. shah June 13, 2008 at 12:11 PM
    sib baik.
    jgn swasta ikut buat sudah.
    bukan jimat bajet.
    teman rasa lari bajet lagi ade le.
    kalau gaji 2x naik gaji sekali ganda memang teman setuju bebenorrr

comment here