Blog Widget by LinkWithin

air percuma

this is it. what our wait for. dapat jugak air percuma... walaupun bukan 100% percuma at least dengan keadaan ekonomi semasa sekarang, dengan harga minyak, barang yang naik semua ni, at least dpt jugak la sikit.. hari tu kan ke kecoh kata SYABAS dengan kerajaan selangor dok ding dong ding don sana. kata tak bagi la, tak dak perjanjian la. tapi akhirnya ianya menjadi kenyataan.

hopefully lepas ni ada banyak lagi benefit yg rakyat akan dapat. teman pun harap supaya benda ni dapat diperluaskan ke seluruh negara. apa salahnye kan, sumber air kat negara kita ni pun banyak.

kepada kerajaan selangor. terima kasih.


jangan mare tengok bil teman. hehe
 

2 comments so far.

  1. Ceera June 24, 2008 at 11:57 AM
    dah percuma ke?? selama2nya atau sementara?
  2. shah June 24, 2008 at 4:06 PM
    selagi kerajaan selangor yg sekarang ni memerintah. kalau bertukar kerajaan tak tau la diorg nak macammana pulak kan..

comment here