Blog Widget by LinkWithin

Rojak

Siapa tak tau rojak tak tau la teman nak kata.
Tengahari tadi ngam2 pukul 1 gerak pi mydin ada hal sket. Kejap je, lepas tu memule ingat nak kene nasi kandar padang kota kat mydin tu, pastu teringat hari tu nak try rojak mamak kat situ. Nampak ramai je org makan rojak tu, nak try la ok ke tak.

Lepas tu pun beli la..


Fuhhhhh, lepas makan memang teman puji la rojak dia. Tak tau sebab dah lama giler tak makan rojak ke ape, tapi mesti la kita boleh takfsirkan rasa dia kan. Rojak dia memang ok la. Kalau korang pegi mydin USJ jgn lupe le singgah beli rojak kt mydin tu. Rojak tu dia jual kat luar tau, stall kecik. Dia jual rojak dengan cendol. Teman tengok cendol dia pun laku. Ada yang beli sampai 2/3 round.

Cukup la utk lunch hari ni.
 

1 comment so far.

  1. mummysyafie May 27, 2008 at 2:58 PM
    ada satu rojak mamak kat uniten sdap gak..lama dah tak makan rojak² ni..paling suka rojak buah..

comment here