Blog Widget by LinkWithin

nasi kandar padang

tengahari tadi mati kutu juge le nak memikior mane nak pegi makan.
asyik summit, summit, summit. dah pening kepale teman ni.
bosan pule rase asyik nak ke summit.

hari ni kite tukor tempat. hari ni tengahari tadi pegi makan dekat mydin USJ.
target nak makan nasi kandar kat situ. dekat pun dekat.

 

5 comments so far.

  1. wahdi April 30, 2008 at 2:12 PM
    mamak kat mydin USJ tu sedap lauk dia, esp daging hitam! feveret den tu! mana opis hang sekarang? wah mcm dekat aje dengan umah den menurut firasatnya heheh
  2. Lily.Lulu. May 3, 2008 at 10:31 PM
    baru makan nasi kandaq hari tuh kat Makbul TTDI

    konyang perot .. naik berkilo2
    :D
  3. shah May 4, 2008 at 1:13 PM
    wahdi, ofis eden dekat ngan summit. jom.
  4. wahdi May 20, 2008 at 12:03 PM
    Dekat summit? dekat tu ngan umah den! jom lepak minum2 hehe
    opis hang takde kerejo kosong ke? hehe
  5. shah May 22, 2008 at 8:11 AM
    jom.. no hal. emel je la resume..

comment here