Blog Widget by LinkWithin

jalan-jalan

semalam pegi jalan-jalan dekat ioi, saje nak cuci-cuci mate sambil tengok apa yg baru. takde apa yang menarik sangat. cuma ade macam digitalmall punye promo dekat lobby. ingatkan kat jusco ada sale ke ape.. takde pun.

dah puas pusing satu ioi tu sebelum balik pegi makan dekat kemaman kopitiam dekat atas.


menu
mi curry & sea coconut drink
 

6 comments so far.

  1. nanonano January 12, 2008 at 1:25 PM
    waaaaaa..
    mee curry,
    tp elergik bg org2 diet,
    hehehe :p
  2. Ceera January 15, 2008 at 11:24 AM
    sangat menarikkkkkkk...

    sedap tak? itu yang penting tu???
  3. puterikurekure January 17, 2008 at 3:02 PM
    wah!
    gile ah
    mee curry ada ayam goreng?
    brape rm tu?
    nak tanya,
    air tu dia boh dalam botol jar jem ke?
    hikhik..
  4. KiKi PUtRy January 17, 2008 at 3:03 PM
    wowoowoo.. sedapnye..dah tak mkn lagih nih... minta sikitttt =d
  5. shah January 17, 2008 at 4:02 PM
    nan0~sekali sekala apa salahnye
    ceera~menarik je lebih..ayam goreng je sedap
    puterikurekure~a'a, mi kari die ada ayam goreng heran jugak. air tu botol dia mmg macam tu
    kiki putry~sila..sila..
  6. Irwan January 21, 2008 at 12:03 PM
    Tiba-tiba rasa mcm nak minum je Sea Coconut tu.. huhuhu...

comment here